1-Varolan yegane şeyin zihnimizin içinde varolması —ya da eğer zihninizin dışında bir dünya varsa bile onun olduğunu düşündüğünüzden tamamen farklı olması— anlamlı bir olanak mıdır?
2-Eğer bunlar mümkün ise, elinizde kendi kendinize onların aslında doğru olmadıklarını ispatlayacağınız bir yöntem var mıdır?
3-Eğer zihninizin dışında herhangi bir şeyin varolduğunu ispatlayamazsanız, her halükarda dış dünyanın varlığına inanmaya devam etmek doğru olur mu?