Evrime inanmayan birisi aynı yoldan defalarca gitse de farklı bir şey öğrenemeyeceğini bilmeli.
Çünkü aynı yollardan farklı zamanlarda geçecek olmamız farklı şeyler öğreneceğimizi göstermez.
Yeniliğin kapısını öğrenerek bilenler değil, bilincimizin farkında olmamızı söyleyenler görecek.
Aynı hissiyatı yeniden patlayacak bir kıvılcım gibi hayal etme arzusu; bir tırtılın hayatta kalma mücadelesinin ne olduğunu anlamadan, güzelliğinin farkında olmadan uçması gibi bir şeydi benim için.
Biraz imkansız biraz aptalca.
Tıpkı masumluğun tarifi gibi.