Ülkü :)

Ülkü :)
Saçmalamayı da mantıklı olmak kadar çok seven, kitaplarda ve şarkılarda kendini bulan, hayallerde yaşadığı kadar uçuk, gerçekleri gören birisi kadar gerçekçi bir kızın profilindesiniz.Kolay gelsin :)
öğrenci :D
KÜ<Türkçe Öğretmenligi>
Ankara/Kastamonu
Ankara
181 okur puanı
Nisan 2015 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Orhan Pamuk
İnsan şehirde kalabalık içinde yalnız olabilirdi ve şehri şehir yapan şey de zaten kalabalık içinde insanın kafasındaki tuhaflığı saklayabilme imkanıydı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Umut
Umutsuzlukta umudu besler. -NTV/Önce Söz Vardı