Saçmalamayı da mantıklı olmak kadar çok seven, kitaplarda ve şarkılarda kendini bulan, hayallerde yaşadığı kadar uçuk, gerçekleri gören birisi kadar gerçekçi bir kızın profilindesiniz.Kolay gelsin :)
Bir İskender Pala kitabı daha ve yine çok güzel bir kitap...Severek okuyabileceğiniz bir kitap. Çünkü kurgu ve gerçek bir arada işlenmiş ki bu da kitabın beğenilmesini sağlayacak en önemli unsurlardan bence. :)
İnsan şehirde kalabalık içinde yalnız olabilirdi ve şehri şehir yapan şey de zaten kalabalık içinde insanın kafasındaki tuhaflığı saklayabilme imkanıydı.