Sebile

Sebile
@sebi4

Sebile

, bir kitap okudu
Puan vermedi·175 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2021 2. kitabı
Mustafa Kutlu
8.3/10 · 5,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Evlilik otostopa benziyor!" diye düşünmüştüm ilk aylarında, ilk yıllarında evliliğimin. Bir kişi için duruyorsun, ama arabana 50 kişi doluyor. On sekiz yıl sonra anladım ki bu otostopçulardan hiçbiri bir yere gitmek istemiyor, ama direksiyona geçmeye ÇOK HEVESLİLER. Hatta güzel geçinelim diye sakin uyumlu davranırsanız, yıllar sonra kendinizi arka koltukta sıkışmış buluyorsunuz. Her an kapı açılabilir ve düşebilirsiniz araçtan.
İlişkiler

Sebile

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Doğan Cüceloğlu
8.2/10 · 7,5bin okunma
İyi insan olmak ile evlilik yapma olgunluğuna sahip olmak aynı şeyler değildir.
İlişkiler
Yaşanabilecek tüm olumsuzluklara rağmen, eşler birbirini anlamanın ve desteklemenin önemini kavrayacak olgunluğa gelmişse, en zor koşullardan bile mutlu bir hikaye oluşabiliyor.
İlişkiler