Kitabı Bitiremedim
2/10
·80 syf.·
2026 7. kitabı
Kitabı ancak 32.sayfasına kadar okuyabildim. Mina Urgan diyor ki: "Çürük bir karpuzu yemeye çalışmazsın, sevmediğin bir kitabı okumaya devam etmekte işte öyle..." 32 sayfalık değerlendirme: (Toplam 79 sayfa kitap) Kitabın giriş kısmında bir biyografi aradım ama yoktu. Dil bana çok yapay geldi. Argo ve küfürlerle hikaye halkı anlatıyor, denmek istemiş sanırım. Cemo, Erbo, Sebo gibi isim kısaltmalarının garipliği beni şaşırttı doğrusu. Bira güzellemelerine anlam veremedim. Belki de ben kitabı okuyacak yetkinlikte değilim... Vesselam
Dünyanın Bütün KarıncalarıCabir Özyıldız · Vacilando Kitap · 202570 okunma
Puan vermedi·240 syf.··
Beğendi
·
2026 3. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2026 19:33
Merhabalar kedi sevenler toplanın bizim minnoşların hâlleri karşınızda Bu kitabı görünce hemen okumak iatedim çünkü onlar bizim için çok değerli Gilda ve Şebo Etoloji bilimi eğitimi almış veteriner hekim Dr. Claude Beata'nın kaleminden kedileri belki biraz daha anlarız diye #okuyorum Evlerimizin neşesi patili dostlarımız siz niye böylesiniz hem vahşi hem uysal? Cevapları kitapta
Kedi PsikolojisiClaude Beata · Doğan Kitap · 202616 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
duygusuz..
10/10
·352 syf.··
2024 85. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 23 Kasım 2024 18:20
Düşünmek mi istemiyorum? Kafamın boşalmaya mı ihtiyacı var? Zaman mı geçmiyor? Bir şeyler yapasım mı gelmiyor? İşte tam da bu zamanların çaresi. Yalnız psikopat sebo değil de link çıktı ya. Nasıl bir kitaptır bu yahu. Ben ne okudum?
Edebiyat
DuygusuzCelia Aaron · Pukka Yayınları · 2024901 okunma
7/10
·304 syf.··
2024 33. kitabı
Green Flag'in Allah'ı olan o kitap... Bu yüzdendir ki ilk 100 sayfasında ne kadar eğlendiysem son 100 sayfasında da bir o kadar sıkıldım. Problematik kişiliğim birbirlerini kırmamak için her şeyi konuşan bu insanları kaldıramadı. Ve enemies to lovers için can verebilecek biri olduğumdan aşkları samimiyetsiz bile geldi. Rezil karakterinin kaos ihtiyacının karşılanmaması dışında eleştiri yapılabilecek yerler yok mu derseniz tabii ki var, olmaz olur mu hiç. Mesela durum ne olursa olsun Sadie çok empatik biri. Adam sürekli ölü karısından bahsediyor bizim safoz empati yapıyor, adamla sonunda sevişiyorlar ve adam çıkıp gidiyor bizimki yine ya suçlu hissediyor olabilir çok normal diye düşünüyor ki bu da kadın karakterin kendisini arka plana atması olarak çıkıyor karşımıza. Tabii ki empati yapmalısın çünkü ortada ölmüş bir kadın ve küçük bir kız çocuğu var ama gerçekten adamın yatağında yatarken daha önce burada karısıyla beraber yatmış şimdi de ben yatıyorum şeklinde bir düşünce baloncuğu gerekli miydi bilemiyorum. Kadın karakterimizin green flag olacak diye kendisine saygısını azaltmasının yanı sıra erkeğimiz Sebastian inanılmaz sıkıcı bir adam.Ve böyle düşünen tek kişi miyim bilmiyorum ama bence kızına yeterli sevgiyi gösteremiyor. Ama Sadie'ye söyledikleri Shakespeare'i de love kadın Taylor Swift'i de ağzı açık bırakır. Buna rağmen kızıyla kurduğu diyaloglar sadece git duş al, yatma saatin geldi ve Sadie hakkında ne düşünüyorsun şeklinde gerçekleşiyor. Ve Birdie de babasıyla öyle konuşuyor. Bir noktada karakterlerin sıfatlarını (baba-kız) bilmeseniz Sebo'nun muhasebecisiyle aylık gelir gider hasılatı çıkardığını sanırsınız. Okuması biraz can sıkıcıydı açıkçası Herkes sırf green flag olacak diye konuşuyor da konuşuyor. Çok büyük bir aşkları var gibi görünüyor ama benim
Sonsuz MutluluklarVi Keeland · Yabancı · 2024735 okunma
Puan vermedi·192 syf.·
Beğendi
·
2024 17. kitabı
Yazarın yazım dili çok güzel. İlginç bir şekilde şiirsel geliyor. Kendine özgü, dağınık ama aynı zamanda düzenli bir kalem. Karakterilerin iç çatışması, düşünceleri çok iyi verilmiş. Kitaptaki o soğuk ve umutsuz ama aynı zamanda esprili havayı iyi yansıtmış yazar. Karakterlerle ya da karakterlerin yaşadıklarıyla bir bağ kuramasam da onları iyi anladığımı düşünüyorum ki bu da yazarın yazma becerisini gösteriyor. Kitapta takip etmeyi en sevdiğim karakter Sabahattin(Sebo) oldu. Depresif ama bir şekilde esprili kalmayı başaran bir karakterdi. Adının hayatını etkilediğini düşündüğünden kendisini insanlara farklı bir isimle tanıtması, içten içe kendisiyle konuşurken ise gerçek adını kullanması ama farklı bir insana hitap ediyormuş gibi davranmasını okumak zevkliydi (Kendisini sevemeyen ve kabul edemeyen biri olduğunu mu gösterir bu acaba?). Kitabın sonu bir tık açık bitiyor. Bu beni buradaki bazı incelemeler gibi rahatsız etmedi, aksine kitapla çok uyduğunu düşünüyorum. Ölümcül bir hastalığa sahip olmak, depresyon, ihanet hissi, aldatılmanın getirdiği o güven eksikliği, saklanılan korkunç bir sırrın fark edilmesiyle oluşan o utanç kolay atlatılabilecek şeyler değil çünkü. Bunlara bir nokta koyamazsın. Çünkü kitap bitse de onların hikâyesi devam etmekte. 'Winter in Sokcho' kitabında sevdiğim bir alıntı vardır: " -How do you know when a story is done? - My character reaches a point when i know he has a life of his own. I can let him go. " Aslında bu alıntı çok güzel bir şekilde açıklıyor bir kitabın ne zaman sonlandığını, sonlanması gerektiğini. Bence yazar tam olarak bunu yapmış ve bu da kitaba çok yakışmış. Ben severek okudum. Tavsiye ederim.
İçeride KalanlarAslı Akarsakarya · Okuyanus Yayınları · 2016143 okunma
Puan vermedi·144 syf.··
2023 46. kitabı
#değirmen /46/ #sabahattinali @venedikyayinevi #deryaninkutuphanesinden "Düşünüyordum: Gidersem istikbalimi kaybedecektim, fakat durursam aklımı..." "Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki?Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?" Selamun Aleyküm Kitap Arkadaşlarım Bugün sizlere kalbim yazarım ile geldim. Nasıl güzel bir yazar ki gönüllerde taht kurmuş, okurunu kendine hayran bırakan, düşünceleri ve hayata duruşu ile dönemin bütün gerçeğini kaleme alıp her bir kitabında farklı bir dünyaya çekip götürüyor... Ne çok seviyorum ne yazsam az gelir gerçekten... Neyse @seldaca.comments canima dedim ki gel bir tane sebo okuyalım iki gözüm de tamam değirmen okuyalım dedi ve okuduk... Okumuş olduğum yayının baskısı ve kalitesi oldukça güzel ben beğeniyorum sizlerde de yayinevi takıntısı yoksa okuyabilirsiniz... Kitabımız 3 kısımdan ve 16 öyküden oluşuyor. Bütün öyküleri çok severek okudum. Okuru düşüncelere sevk ettirip , hayatı sorgulamaya teşvik ediyor... Kitapla ve Sevgiyle Kalın #okudumbitti #hikayeler #öykü #oku #book #edebisözler #edebiyat
DeğirmenSabahattin Ali · Venedik Yayınları · 201955,9bin okunma