səbunə

səbunə
inst/@sebune.memmedli
"Bekliyorum Öyle bir havada gel ki, Vazgeçmek mümkün olmasın."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Derdin öyle derin ki, gözlerinin ta derinlerinde. Ağlayınca gözyaşın gözlerinin derinlerinden geliyor, yoksa akmazdı gözyaşların!.."

səbunə

, bir kitabı yarım bıraktı
Stefan Zweig
7/10 · 33,7bin okunma
"..dünyada susmaktan daha iyi bir şey yoktur.."