"Bana söyler misin lütfen ? Mekânı, duyularımızla, görmeyle ve dokunmayla algılayabiliyoruz,iyi,ama zaman duyumuz nerede?Bana söyler misin bir zahmet? Gördün mü kalakaldın.Hicbir şeyini bilmediğimiz,tek bir niteliğini bile sayamayacağımız bir şeyi nasıl ölçecegiz?Zaman geçiyor Geçerse geçsin ,beni ilgilendirmez ama ölçmeye gelince ...yo,dur bakalım! Ölçülebilmesi için düzgün bir biçimde akması gerekir ama böyle yaptığı nerede yazılı ?Bilinçli zihnimize göre bunu yapmıyor ,biz öyle varsayıyoruz, düzen uğruna .Demek ki tüm ölçümler âdetten,izninle..."