İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları ,kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım , oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş .Seven insan Tanrı'nın , Tanrı 'da onun içindedir,çünkü Tanrı sevgidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kadın,insan değildi.
Eşit eğitim hakkı yoktu,meslek edinme hakkı yoktu,kendisine miras kalan mallar üzerinde bile tasarruf hakkı yoktu,seçme hakkı yoktu,seçilme hakkı yoktu ,doğum izni yoktu ,çalışma hayatında eşit hakkı yoktu ,eşit işe eşit ücret hakkı yoktu,kürtaj hakkı yoktu ,gebeliği önleme hakkı yoktu,kızlık soyadını kullanma hakkı yoktu.
Tiyatro yok,müzik yok ,resim yok,heykel yok,spor yoktu.