Kitap çocuk kitabı gibi görünüp düzene başkaldıran ,sorgulayan bir bireyin hikayesini anlatıyor.Okurken kara balık mı yoksa onu ayıplayan türdaşları mısın sorguluyor insan . Çocuklara okurken bende çok severek takip ettim hikayeyi .Kısa etkileyici bir kitap...