Bende kaybolsan keşke ,
Sadece ben bilsem yerini
Tüm şehri arayıp da
İçime bakmayı unutsa polisler ...
Kıs kıs gülsem ben de
Bulamadılar işte desem
Sonra ,
Sen de gülsen
Sonra ...
Sonra ...
Ben de , sende kaybolsam ya
Biliyor musun
Öyle güzel kaybolurum ki sende ...
Sen bile bulamazsın...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer mutluluğun ön koşulu gibi görünür eğer evim, bir işim olsa gibi fakat eğerler dünyası bir kara deliktir insan bir an dengesini yitirirse içine yuvarlanmaması olanaksızdır