Ah ne güzeldir ki o Raif Efendi'nin o büyük aşk beslediği Kürk Mantolu Madonna'sı. Ne güzeldir o saf aşk. Okudukça hem içimizi ısıtacak hem de hüzünlendirecek şahane bir kitaptır..
"Bu kitap herkes için yazılmadı" diyor yazar başlarken. O kadar haklı ki. Herkesin kaldırabileceği, herkesin anlayabileceği bir kitap değil çünkü. Kitabı okurken hangi konuda dertliyseniz sizi oradan vuruyor. Kitap da aşk anlatılmıyor. İhtiras anlatılıyor. Her karakter bambaşka bir dünya hepsinde belki biraz belki fazla kendini buluyorsun. Duru, Can Manay, Deniz, Bilge, Özge hepsi birşeyler anlatmaya çalışıyor. Kitap sana diyor ki: Potansiyelinin farkına var! Kitaba ilk başladığım sıralarda beğenmemiştim sıkılmıştım ama okumaya devam ettikçe kavradım sevdim aşık oldum tüm karakterlere teker teker hepsinden birşeyler buldum kendimde. Kendimi bulmaya bu kitabı okuduktan sonra başladım..