Seda

Seda
@sedakarakoc
Burada kitaplarımın altını çiziyorum.
Bilmek ve şahit olmak en büyük mutluluktur. Macera ise büyük bir ibadettir; çünkü O'nun eserini tanımanın başka bir yolu olduğunu görebilmiş değilim.
Reklam
Yürüyor muyduk, Yoksa bir doğa parçasının Altını mı çizdiriyorlar bize Cemal Süreya
Şiir
Kim kimin derinliğini görebilir, Hem hangi gözle? Şükrü Erbaş
Şiir
Ne iyilik süreklidir ne kötülük, ya da daha edebi bir ifadeyle, Ne mutluluk sonsuza dek sürer ne de mutsuzluk..
Hz. Ali, "Sırrın kanındır. Onu damarlarında dolaştır. Gizlersen sevincin olur, yayarsan felaketin," diyerek sır küpüne çeviriyor..
Sayfa 161