seda

seda
@sedamnvc
Şiirimde bir adam soruyor: Yüreğimizdeki bu ateşi yakan tanrılar mı, yoksa her birimiz derin arzularımızı tanrı haline mi getiriyoruz?
Sayfa 74 - Metis
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşamak arzusu doğup doğup ölüyordu içinde. Tıpkı şahlanan, sonra düşen, kendi köpükleri arasında tekrar yüzeye çıkan dalgalar gibi...
Sayfa 384 - Ötüken
O bütün evreni içinde yaşamıştı. Ölen işte o evrendi.
Sayfa 383 - Ötüken
Gösteri olağanüstü olsa bile, perdeyi indirmenin zamanı gelir.
Sayfa 148 - Ötüken