sedat

sedat
@sedattkocc
Sen sahiden hayatımda gördüğüm en güzel çirkinsin.
Sayfa 75 - Güzel güzelliğini çirkine borçlu ki o olmasa güzel denen şey olmazdı. : Dipnot.·Kitabı okudu
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan, doğası olarak iyidir; onu, toplum ve uygarlık bozar.
Sayfa 12 - Üst insan ilkel insan olabilir mi? Sanırım olabilir.
İnsan
Zaman çarmıha gerili ve ben zamana.
Sayfa 345
Düşünce
Ama sana cennetin haritasını veriyorum.
Sayfa 236
Duygu ve Düşünce
Yoksulluk ayıp değil mösyö, ama sefalet... Bu bir keşifti. Ama Kristof Kolomb’un önüne Amerika’yı çıkaran kader benim karşıma da Dosto’yu çıkarmıştı.
Sayfa 211
Edebiyat