Seda T.

Seda T.
@sedovski
Önce kul, sonra anne, eş, evlat ve öğretmen.
Öğretmen
Yüksek Lisans
Ankara, 22 Kasım
28 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Seda T.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·308 syf.·
2023 13. kitabı
Tahsin Yücel
8/10 · 1.921 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ev değiştiren, taşınan herkes hayatını marketten alınmış karton kutulara yerleştirmenin kederini bilir.”
''Acımak, başkalarının çektiği azaba bakıp, onların yasını tutarmış gibi yaparak kendi mutluluğuna şükretmektir çünkü. acımak, kıl payı yırttığın mutsuzluğun diyetini uğursuz, cüretkâr bir sadaka gibi dağıtmaktır. işte bu sadaka, iki damla gözyaşı ya da kimsenin bir işine yaramayacak anlık bir yürek burkuntusu kadardır. acıyan, kendini yüce duygulara malik, iyi yürekli bir insan olduğu yalanına inandırmaya çalışır. halbuki bencil bir sahtekârdan fazlası değildir. pek tabii bununla yüzleşmeyi aklının köşesinden bile geçirmez.''
“Bir insanın hayatının doğumuyla başladığına emin misiniz?”
Sayfa 17·Kitabı okudu