BAYRAKSIZLAR!
Bayraksızlar bayraksızlar Yere düşse bayrak sızlar Nerden bilsin kıymetini Soysuz sopsuz bayraksızlar Ne olurdu yazmasaydım Ben bu kara yazıyı Bilmeseydi namert soysuz İçimdeki sızıyı Yıldızların isyanı var Hilâl taşıyan felek Damla damla kan akıyor Delik deşik bu yürek Al rengine kara bağlar Yastadır deli gönül Aşık'ın olmuşum senin Hastadır deli gönül Renginde şehitlik gizli Hilâlinde mana var Yüreğimde saklamışım Kurbanında kına var Toprağa düşse yiğit Ölüm güç verir bize İnancıma teslim oldum Zulüm güç verir bize
Türk
~Bu vatanın ekmeği Gözünüze durmali.
Bayraksızlar bayraksızlar Yere düşse bayrak sızlar Nerden bilsin kıymetini Soysuz sopsuz bayraksızlar Renginde şehitlik gizli Hilâlinde mana var Yüreğimde saklamışım Kurbanında kına var Toprağa düşse yigit Ölüm güç verir bize İnancıma teslim oldum Zulüm güç verir bize ....Aşık sefai
Türkiye
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Deli feryat etse sehere karşı Fırtınalar kopar yeli dokunur Deli uzanırsa bir baştan başa Kolu yetişmezse eli dokunur. Aşık Sefai
Nuh’a haber verin de gelsin, Tufan’ı görsün.
Gözlerin cennet çiçeği, Gönlüm cehennem ateşi. Eğer sevdiğine köle olursa gönül, Nuh Tufan’ına kucak açarmış. Lâkin Arfat’ın gerisi cinnet. Kalk, güzeller güzeli, yüreğim sana tutsak. Derdine pusatlandım, çilen gün oldu bana. Sen ki sevdaların şahı, garip gönlümün ahı; Dileğim sen, kebelam sen, muradım sen. Aşık Sefai
Şiir
Gördüğüm lüzum üzerine. ‼️‼️‼️ Ben yeni katılsam da benim olduğum yerde ahlaksızlık görmek istemiyorum. İnsanlar DM üzerinden rahatsız edilmek istenmiyor. Birkaç zaman sonra birkaç sevdiğim kandaşım katılacak. Ek fotoğraf ta paylaştığım üzere, dmyi gizleyebilirsiniz. Bir zamanlar x te DM yok yazmayın diyenlerdendim 😂 hatta lafım dinlenmedi yazılıyordu. Sonra dedimki DM yok dedim yazıyorsunuz. Eklerim yarın. Onlar gelene kadar bu saçmalığa son verin. Dmde mesajlar şikayet ediliyorsa edilsin. İfşaları gördüm bu kesinlikle doğru yapılsın. Ama şimdi her ne kadar x kullanmasam da oradaki katı kurallar burada olsun. X bize bir seçenek sunmuştu sohbet odalarıyla insanları rahatsız eden mendeburlara oda aç. 2023' ten Ekim 2025' e kadar bu tarz odaları ya yönettim, ya yardımcı oldum yada konuşmacı ama asla dinleyici olmadım. Çünkü, kişisel olarak mertlik ve adamlıktan yanayım. Yazmayın kardeşim. Ben kandaşım, andam dediğim insanların yazmasını beklerdim. Yazmazdım. Sevmiyorum, nasıl insanların benim zamanımı çalmasından nefret ediyorsam sizde yapmayın. Buraya ne eklendi "Çalma" insanlar sizinle uğraşıp zamanı geçirir. Yazık değil mi? O sürede belki kitap okuyor. Yıllar yıllar önce bir video izlemiştim. Biri kitap okuyan kadını rahatsız etmiş etmiş sonrasında dünyası başına yıkılmış. Bugün bir yorumda da bahsettiğim üzere, ben bilmediğim kitapları görüp listeye eklemek istiyorum. Örneğin az önce sevdiğim ozanlardan Sefai' nin kitabını gördüm. Bana göre kendim için bu eksiklik. Bakın arkadaşlar burası önemli. Türk Efendi olur. Ayrıca bir özellik eklenmesini talep ediyorum. Kişiler kaç kitap ekletti. Gereğini saygılarımla arz ederim. Uzun yazmaktanda nefret ediyorum. Bu yazım altına olumsuz yapan olursa sakin sessiz olan Caner' in diğer yüzünü görür. Kutlu akşamlar
1000Kitap