Selma iriş

Selma iriş
Ve eğer kadınların kalbine giden bir yol varsa, inanın bana, sözcüklerden geçer...
Sayfa 109·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Selma iriş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·119 syf.·
22 saatte okudu
·
2023 16. kitabı
Molière
7.9/10 · 6,9bin okunma
Kendimizi tanımamızı ve sevmemizi istiyorum... Ancak bu suretle insanı bulabiliriz. Kendimiz olabiliriz...
İnsanoğlu tam sevinemez, bu onun için imkansızdır. Düşünce vardır, küçük hesaplar vardır ve korku vardır. Bilhassa korku vardır. İnsanoğlu korkan mahluktur. Hangi büyük mucize bizi bu korkudan kurtarabilir?
"Acaba, hep alışkanlık mı? Hep yanımızdakileri mi seviyoruz? "