Her şeyimizi kaybetmiş gibi düşünüyorsanız, Ağacı hatırlayın.
O da her yıl tüm yapraklarını ve meyvelerini kaybeder.
Ve yine de güzel günler geleceğimi bilerek dimdik ayakta durmaya devam eder.
"İnsanlık öldü mü?' dedim.
'Yok' dedi, 'ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?
''Nerede kaldı acaba?
''Kuşlar da gitti' dedi.. "