Yüreğimin orta yerine, yıldırım gibi Z/amansız düştüğünde olmuyor değil hani.
Yangındır; söner deyip geçiyorum.yarama tuz basmıyorum, düşlerimi kirpiklerine asmıyorum...
Yalan değil. Yokluğunda suya hasret Toprak gibi kuruyorum.ama artık depreme dayanıklı düşler kuruyorum..
Güçlüyüm --güya ...
Çünkü, hayalden doğan umutlar, genellikle zaman içinde kırılıp giderler, temelleri yoktur. Tıpkı köksüz bazı ağaçlar ve çiçekler gibi... Ama yine de hayalsiz yapamayız. Iyiyi de kötüyü tanıyacağımız yolda yürüyebilmek için hayaller gereklidir...
Bir incir kuşu pencerenin pervazına koymuş bana bakıyordu, ne olur tutsak düşmüşlüğüm yüzünden beni hor görme , diye kendi kendime söylendim.
Tuhaf bir şekilde ötüp durdu, incir kuşuna baktım bir anda ağlamaya başladım. sanki o anda benimle birlikte ağlıyordu pencerenin önüne gittim ona uzun uzun baktım neden biz dedim, biz buna asla hak etmedik suçumuz Müslüman olmak mıydı? artık her gece kabuslar içinde uyanıyorum hayatta uyanık kalmaktan da uyumaktan da korkar oldum.