İsrail, Batılı işgalci güçlerin aklına iki nedenden dolayı geldi” dedi Dalia’ya.
“İlki, Avrupa’da sizden kurtulmaktı. İkinci olarak, bu hükumet vasıtasıyla Doğu’ya hükmetmek ve tüm Arap dünyasının yükselmesini engellemekti.
Garipti ama işgalin ortasında ve Arap rejimlerinin tamamen başarısızlığına rağmen özgürlük duygusu ortaya çıkıyordu: Filistinliler en sonunda düşünme ve kendileri adına hareket etme özgürlüğüne kavuştuklarını anlamışlardı...