Beyoğlu’nun en güzel abisi romanını okumamışsanız (Ki Bu olasılık düşük olsada ) kırlangıç çığlığı romanını Hiç elinize almadan önce o romanı bir okuyun derim . Kırlangıç çığlığı Beyoğlu’nun abisi romanının devamı niteliğinde. İlk başlardaBunu Fark ettiğiniz an , beklentiler çoğalıyor ! O nedenle çok yükselen beklenti azami seviyelerde kalsada Ben bundan bir üçleme Çıkar diyenlerdenim Ahmet Ümit Çok güzel bir iş çıkarmış,
“Bana göre körebe artık bir oyundan ibaret değil”