📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Açlık kitabı anlatımı çok güzel fakat okurken yemek vermeyen aç insanın halinden anlamayan insanlara sinir oluyorsunuz.Adamada sinir oluyorsunuz hem aç, hemde gurur yapıyor,yalan söylüyor.kitabı okurken hadi artık yemek bul derken para bulduğunda gereksiz harcamasına sinir oluyorsunuz.Bana ilk başlarda Martin Eden kitabındaki Martinin açlıgınıda hatırlattı.Açlığı ikiside aynı tarif etmişler.
Hiç alıntı falan yapmayacaĝım hayatımda okuduğum en kötü kitaptı.bir kıź var birde manyak bir adam aşk yasıyorlar ama aşķlarıda igrenç kitapta iğrenç.buna nasıl ödül vermişler anlamadım.