selda

selda
@seldasimsek
Arayabileceği kimse kalmadı. Arayacağı kimse zaten hiçbir zaman olmadı. Başkalarının acısı için yaşamayı öğrenmeyen kendi hiçliğine mahkumdur.
Sayfa 145·Kitabı okudu
Reklam
Hayat dediğimiz bir süredir. Yaşam ise o süreyi nasıl kullandığınızdır.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Ölümün anısının, bazen çaldığı hayatın anısından çok daha uzun süre hatırlanması ne tuhaf...
Hangi günü gördün akşam olmamış?
Sayfa 82 - YKY·Kitabı okudu
"Olmak" fiili kalmıştı elinde yalnızca; hareket olmaksızın ölümü tarif edişindeki "olmak"; isteyp de yerine getirememek; düşünüp mantık yürütmek ve ruhsal açıdan her zamanki gibi canlı; ama bedensel açıdan ölü, tümüyle ölü olmak.
Sayfa 346·Kitabı okudu