bir gunde bitirilebilecek gayet guzel sadelestirilmis akici bir kitap anlatimi o kadar icime isledi ki bazi yerlerde gozlerim yasardi, gercekten birine crushlanmayi cok iyi anlatmisss<3 sonu cok tatmin etmedi ama, hanimin ve amcanin bit yenigi olabilir diye dusunuorum... resat nuri romani olsaydi kitabin sonunda behicin gunlugunde nasil kendisinin oltaya getirildigini de gorurduk ama boyle de guzelll