"ben senin yanından hiç ayrılmak istemiyorum biliyor musun?
"niye?"
"çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"sen beni de öldüreceğini söylemiyor muydun?"
"başta söylemiştim. sonra seni tersinden öldürdüm. seni kalbimde doğurarak öldürdüm. dünyada sevdiğim tek insan sensin, Portuga. tek arkadaşım sensin."
"bana öyle geliyor ki, sizin gülmenizle kızmanız, iltifat etmenizle azarlamanız arasında hiçbir fark yoktur. size ait hiçbir şey çirkin olamaz sanıyorum."
"gerçi hayatımın zevki, sevinci de sevdiğim insanlarla birlikte onların mezarlarına gömüldü ama ben gene de yüreğimi tabuta çevirmedim. sevmek yeteneğimi sevdiklerimle birlikte gömmedim. çektiğim derin acılar duygularımı yalnızca güçlendirip inceltmeye yaradı."
"oturup saatlerce konuşsak gene bitecek gibi değil. halbuki biz beraber yaşamaya başladıktan sonra ne kadar az konuştuk... birbirimize söyleyecek bir şeyimiz yok muydu? neden, neden uzun uzun dertleşmedik? belki o zaman birçok şeyler başka türlü olurdu."