Selin Leblebici

Selin Leblebici
@selinsl
Az buz yıl geçmemiş, ama zaman denen şey bir yanılsamadır. Geçmişin, saatlerin ve günlerin ve haftaların ve on yılların kül kadar ağırlığı vardır; gelecek zamansa, isterse sonsuza dek sürsün, daima saniye saniye yaşanır.
Sayfa 182
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen gök düşer; bazen dünya batar. Bazen, devam etmesi zor olan inanılmaz bir şans sizi şaşırtabilir. Bazen bir şey olur; sadece bir kez ama; ömrün geri kalanı bunun nedenini merak etmekle geçer. Bazen hiçbir şey olmaz ve hayatınızın geri kalanında bunun neden olmadığını merak edersiniz.
Sayfa 126
“Hayatı anlıyorum.” dedim. “Sadece kabullenemiyorum.”
Sayfa 165
Kalbim neden bir türlü kendimi koruyamadığım, anlaşılmaz bir melankoliyle doluyor? Buraların hissettiğim, en azından gözlerimle gördüğüm güzelliği açıklanamaz kaderimi daha da arttırıyor…
Sayfa 91
Hayran olduğun ortak şeyde kendinden geçercesine buluşmak. Bana öyle geliyor ki, senin hayran olduğunu bildiğim şeye hayranlığımın nedeni, seni tam da oraya yeniden bulabilmek…
Sayfa 32