Nesin kitabın arkasında”Bu romanı salt çocuklar için değil, ana babalarla öğretmenler için yazdım”diyor. Okurken hem oradaki çocuklar oluyorsunuz, hem o anne baba. Bazen de o öğretmen ve müdür. O kopya çekişlerde kendinizi buluyor, arkadaşınızın üzüntüsüyle dertleniyorsunuz. Ben çok keyif alarak bir solukta okudum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!