selva

selva
@selvadan
iç geçiren rüzgâr
"Yalnızlık ne güzel ve ne hazin şey! Kendimiz seçtiğimizde nasıl da güzel! Bize yıllarca dayatıldığında nasıl da hazin! "
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben onu görmeden evvel hayatın mânâsını bilmiyordum, bulamamıştım. Şimdi görüyorum ki o da bensiz yaşayamayacak. Söyledikleri doğru, en az doğru görünenleri bile doğru... Birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka bir şey değilmiş... Ne aradığımızı bilmeden aramak... Şimdi içim rahat, aradığını bulan ve başka bir şey istemeyen biri gibi sükûnet içindeyim."
Edebiyat
"Sarmaşık yaban büyüdüğünde en iyi büyür ve yalnız bir kayalıkta büyüdüğünde çiçek en güzeldir; kuşlar eğitilmediklerinde en tatlı öterler."
Edebiyat
*Yıkılmak, binaya mahsus bi şey değil ki Züleyha.
Edebiyat