Aysel git başımdan ben sana göre değilim,
ölümüm birden olacak seziyorum,
hem kötüyüm, karanlığım biraz, çirkinim.
Aysel git başımdan seni seviyorum…”
Attila İlhan
Onu ilk gördüğüm günkü üst geçide doğru yürüdüm merdivenleri çıkıp en üst kısmına geldim. Yol boyunca geçit kenarlarında piyano tuşları vardı. Tekrar elim piyano tuşlarına gitti ama bir türlü onu ilk gördüğümde çaldığım besleyi tekrar çalamıyordum, sadece kötü detone sesleri geliyordu. Denedim denedim hiçbir türlü yapamıyordum. Aynı yerde hem dünyanın en mutlu şanslı insanı hem de en mutsuz berbat insanı duygusunu yaşamış oldum..