Sèmiera

Sèmiera
@semiera
Kimse senin kadar iyi sen olamaz...
Sayfa 297·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen öyle yalnızlık çekiyorum ki kuruyup küle dönebileceğimi ve bir sonraki başıboş esintide sürüklenip gidebileceğimi düşünüyorum.
Sayfa 33·Kitabı okudu
İnsanı olması gereken şey yapan herkesle dost olmak değil, herkese kibar olmaktı.
Sayfa 332·Kitabı okudu
"Şartlarını iyice bilmeden kimsenin davranışını yargılamak adil değil. Bir ailenin içinde bulunmamış hiç kimse o ailenin bir bireyinin yaşadığı zorlukları bilemez..."
Sayfa 151·Kitabı okudu
Duyguları ifade edememek, derin olmadıkları anlamına gelmez