Kitabı zorla bitirdim. dilini çok sıkıcı buldum. Rus edebiyatını kupa arabalarından sonra bırakmak lazım. Kitapta ben dahil tek mutlu olan Moskova'ydı sanırım.
Okuduğum en farklı romalardandı. Kuzeyin eserlerini daha dikkatli okumamı sağladı. Çarpıcı bir tarzı var yazarın. Sıradan şeyleri olağan üstü incelemiş.
47 kısa öyküden oluşuyor. Hızla okununan bir kitap. Yazarın üç kitabını okudum. Dil olarak farklı bir tarzda yazılmıştı. İcra hikayesini çok beğendim. Hikayeyi yaşamış gibi hissettim.