Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi?
Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu. Derin bir huzurla her yerimi saran o harika altın an belki birkaç saniye sürmüştü, ama mutluluk bana saatlerce, yıllarca gibi gelmişti...
"Benim için hayatın amacı mutluluk değil." dedim. "O yüzden benim mutlu olmadığımı, hayattan kaçtığımı zannediyorsun...Bana huzur veren başka bir hayatın eşiğindeyim."