Semih

Semih
@semihdlk
"Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum." "It was the happiest moment of my life, though I didn't know it."
Edebiyat
Reklam
Aslında kimse onu yaşarken hayatının en mutlu anını yaşadığını bilmez.
Sayfa 84·Kitabı okudu
Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu. Derin bir huzurla her yerimi saran o harika altın an belki birkaç saniye sürmüştü, ama mutluluk bana saatlerce, yıllarca gibi gelmişti...
"Aman Kemal Bey, ölenle ölünmez, " demedi. Deseydi, ona Masumiyet Müzesi'nin ölenle yaşamak için yapılmış bir yer olduğunu söyleyecektim.
Sayfa 556
"Benim için hayatın amacı mutluluk değil." dedim. "O yüzden benim mutlu olmadığımı, hayattan kaçtığımı zannediyorsun...Bana huzur veren başka bir hayatın eşiğindeyim."
Sayfa 238