Sadece kitaplar…

“Sonuçta normal ve anormal yan yana geldiğinde yaşanan uyumsuzluk, neyin normal, kimin haklı olduğunu anlamsızlaştıracak kadar kederli.”
Sayfa 177·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ Annem filmlerdeki aşkların gerçeğe benzemediğini söylerdi hep. Belki de gerçek olan filmlerdekidir. Belki gerçek benzemiyordur kendisine asıl. Gerçek belki, başkalarına hoş görünmeye çalışırken, neye benzediğini unutmuş insanlar gibidir. “
Sayfa 176·Kitabı okudu
“Dünya iyi bir yer olsa ben ölür müydüm!”
Sayfa 166·Kitabı okudu
“… tek başına insan gölgesi. Tek başına ağaçların da gölgesi var ve pek çok kişi onlara sığınıyor. Ama galiba tek başına insanlar, kimsenin sığınmayı aklından geçirmeyeceği denli güçsüz yahut tekinsiz görünüyor. Yalnız olunmuyor, yalnız kalınıyor. “
Sayfa 161·Kitabı okudu