“ Annem filmlerdeki aşkların gerçeğe benzemediğini söylerdi hep. Belki de gerçek olan filmlerdekidir. Belki gerçek benzemiyordur kendisine asıl. Gerçek belki, başkalarına hoş görünmeye çalışırken, neye benzediğini unutmuş insanlar gibidir. “
“… tek başına insan gölgesi.
Tek başına ağaçların da gölgesi var ve pek çok kişi onlara sığınıyor. Ama galiba tek başına insanlar, kimsenin sığınmayı aklından geçirmeyeceği denli güçsüz yahut tekinsiz görünüyor. Yalnız olunmuyor, yalnız kalınıyor. “