“şimdiye kadarki acımasız ve haksız uygulamalarımdan,insanlara haber vermeden canlarını almış olmaktan dolayı rahatsızım,kişilere kalleşçe,uyarmadan,vakit tamam demeden öldürüyordum,bu tutumumun uygunsuz ve hoyratça olduğunu kabul ediyorum,bir vasiyet yazacak zamanı bile çoğu zaman insanlardan esirgemişimdir,ölüme doğru giden yolu onlara gösterecek bir hastalığı başlarına musallat ettiğim çok olmuştur ama insanların hastalıklara karşı bakışı bambaşkadır,hep onlardan kurtulacaklarını düşünürler, ancak son anları geldiğinde ölümünün geldiğinin farkına varırlar.”