Yargı, bir sevme kusurudur. Sevmeyi zorlaştırır, yanlış yönlendirir, maniple eder, sarsar, geciktirir, hata yaptırır ve bütün bunların sonunda da tabii ki “mutsuz” kılar.
Dikkat edin!
Karşı tarafı değil, sizi mutsuz eder.
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiç bir şey çıkmaz.