Yazarın okuduğum ilk kitabı ama son olmayacak. Çok farklı bir anlatım, çok güzel bir tasvir. Kısa ve insanı sokmayan öyküler var. Bazen bir cümleyi en az 10 defa okudum, ne demek istemiş, nasıl bir ruh hali varmış gibi sorular sordum kendime. Eminim ki daha fazla eserini okuduğumda daha iyi anlayacağım.
"Şimdi sen bu satırların sonuna geldiğinde, hiç kuşkusuz beni tanımak için ne kahkahalardan yola çıkacaksın, ne de hıçkırıklardan.
Yalnızlığıma damlayan şarap lekesi yetecek sana."
"Nasıl" ı tarif etmekle "Neden" i açıklamak arasındaki fark nedir? "Nasıl" ı tarif etmek, birbirini izleyen belirli bir olaylar dizisini yeniden kurmaktır. "Neden" i açıklamak ise, diğer bütün olayları hariç tutarak bu olaylar dizisinin meydana gelişindeki sebep sonuç ilişkilerini bulmaktır."