📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocukların gözünden büyüklerin yaptıkları doğruları, yanlışları, davranışları, açıklanamayan soruları cevapları içeren güzel bir kitap. Akıcı ve sade bir dille anlatılmış olmasına rağmen mektuplaşma olarak konunun ilerlemesinde biraz sıkıldım diyebilirim.
Bugün hem mutluyum hem de kızgınım. Çünkü yıllardır çalıştığım semtte bir sahaf varmış ve ben bunu yeni öğrendim. Ankara' yı bilenler bilir Ulus, kitapçı yada sahaf bulunabilecek bir yer değildir. Neden daha önce keşfetmedim diye kızgınım kendime. Kısa bir süre önce öğrendiğim bu sahafa bugün gittim. Hani böyle içeri girince eski kitap kokusu gelir ya burnunuza işte böyle bir yer. Bir ara kendimi kaybettim, kendime mi kitap baksam yoksa çocuklara mı baksam bilemedim. Bundan sonra her gün buradayım.