Seray Aşık

Okuma kaydı
Sıkılarak okumaya devam... Gerçekten acaba bende mi sorun var diye düşünmeye başladım çünkü çoğu okur bunu beğendi... Yani ısınmamamın nedeni din ile ilgili yazılar değil, tam tersi güzel mesajlar veriyor ama yazar çok fazla detaylara giriyor .. yani okuduğum an onlar bana birşey katmıyor anlatabiliyor muyum, hatta bazen ne okuduğumu bile anlamıyorum 🤦 Umarım devamında bir toparlama olur artık 🙇 Tanrı Yanılgısı
Kitap Yorumu
Seray Aşık
Genetik konulara belki ilgi duymuyorsunuzdur. Bazı yerlerde ben de sıkılıyorum mesela 3 hafta falan ara verdim kitaba. Sonra bi elime alayım dedim sıkıldığım yerler aktı gitti okurken. Belki öyle deneyebilirsiniz
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

D.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
14 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2023 01:39
·
2023 3. kitabı
Ödön Von Horvath
8/10 · 4.702 okunma
Seray Aşık
❤️ nasip olur mı