Hayatın tüm acı gerçeklerini, siz duymasanız bile bir yerlerde o acıları yaşayanların olduğu gerçeğini haklılıkla yüzümüze vuran bir eser. Faydası olur mu bilmiyorum, kitapta anlatılan o kötülere, zorla okutulup ders çıkartılması, ve kötülüklerinin gözlerine sokulması gerekir.