Bir Çin atasözü der ki ; ''Sanıkların ikisi de zenginse hakim istifa eder. Biri zengin diğeri fakirse zengin kazanır. İkisi de fakirse adalet yerini bulur.''
Talihin varsa,bir tek erdemin olur ,fazlası olmaz:Böyle daha kolay geçersin köprüyü.Birçok erdemi olmak ayrıcalıktır,ama çetin bir yazgıdır ve niceler,erdemlerinin savaşı ve savaş alanı olmaktan bıktıkları için çöle gitmişlerdir...Ve kendi canlarına kıymışlardır!