Daha önce Anna Frank'ın Hatıra Defteri'ni okuduğum için benzer olduğunu tahmin edip daha başlamadan kendimi kötü sona hazırlamıştım fakat sonu yine de oldukça çarpıcıydı. Çok... çok üzücü diyecek bir şey bulamıyorum. Kitap kısa ve rahat oturabilir bir kitap olduğu için sesli okudum. Bu tarzda, okumadıysanız Anna Frank'ın Hatıra Defteri'ni de okumanızı şiddetle tavsiye ederim...
Psikolojiye genel bir bakış, üstten bir inceleme fırsatı sunuyor. Sanırım yazın anlık bir hevesle almıştım kitabı, elimdeyken okuyayım dedim. Parça parça okuyorum, okuması rahat ve oldukça basit ve kısa alınmış tüm konular ve kişiler.