Dikkat spoiler içerir :)
10/10
·560 syf.··
Beğendi
·
2026 25. kitabı
Serçeler ağladığında kitap yorumu Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün sizlerle Serçeler ağladığında kitabını yorumlamaya geldim.Öncelikle çok tuhaf bir havası vardı dark romance tarzında ama Talya'nın hikayesi bambaşkaydı.Talya,anne ve babasından hiç ilgi görmemiştir onu dedesi büyütmüş sayılır.Ancak köklü bir aileden geldiği için onu asla rahat bırakmayacaklardır.Herkesin ona karşı tuhaf bir takıntısı vardır.Kuzenleri,amcaları herkes onun aslında korkunç biri olduğunu söylüyordur.Küçükken kekeme olduğu için kitabın başlarında hiç konuşmaz ancak anne ve babası öldükten sonra dedesi onu güçlü biri olması için tedavi etmesi gerektiğini söyler.Hayatımda okuduğum en güçlü kadınlardan birisiydi Talya.Spoiler vererek anlatacağım bilginiz olsun bu arada.O yılan meselesi benim için inanılmaz bir olaydı.Kızın annesi bildiği kadın onu kocaman bir yılanın yanına atıyor.Kız ondan dolayı kekeme oluyor korkudan.Meğersem dedesi bildiği kişi babası çıkıyor. :D İnanılmaz kaos ve gotik bir hava veren bir kitaptı.Gazel'e bayılıyorum birde.Gerçekten ne dediyse,ne yaptıysa her zaman Talya'nın yanında oldu.Git dediğinde bile senin yanında olmama ihtiyacın var dedi.Böyle koca yürekli birisiydi.Bir sonraki kitabı büyük bir merakla bekliyorum çünkü Talya'nın eskiden aşık olduğu kişiyi anlatıyor.Oldukça merak uyandırıcı birisiydi.Tabii ki Talya ile uyumsuzlardı ama bakalım hikayesi nasılmış görücez.Ayrıca kitabı çok güzel bir şekilde yazmış yazarımız.Yazım dili çok güzeldi.Ben kendisine 10 üzerinden 10 puan veriyor en sevdiğim kitaplardan birisidir artık diyorum.Kesinlikle okumalısınız.Kesinlikle. :) İyi okumalar dilerim. :) #serçelerağladığında #kitapyorumu
Serçeler AğladığındaBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 2025246 okunma
Puan vermedi·152 syf.··
2026 20. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2026 00:00
Tarihi anlamak ve bilmek sadece ders kitabı okuyarak olmuyor. “Kınalı Serçe” bunun en büyük örneği bana kalırsa… İki büyük kalem bir araya gelerek, çocuk edebiyatına harika bir eser emanet etmişler. Aynı zamanda sadece çocuklara değil, yetişkinlere de hitap ediyor. Bizler tarihi yaşayarak öğrenemiyoruz. Fakat yaşayanlardan, yaşanmış gibi yazılanlardan çok şey öğreniyoruz. Yormadan, hissederek, ince bir derinlikle Topkapı Sarayı’nda gezintiye çıkmak için okumanızı tavsiye ederim. Ve hepimize, sorumluluklarının bilincinde olan kınalı serçeler olarak güzel bir hayat dilerim. Şermin Yaşar İlber Ortaylı
Kınalı Serçeİlber Ortaylı · Kronik Kitap · 20251,799 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zehirdi nefesi bile bile üfledi"
Puan vermedi
Serçeler ağladığında ölürlermiş sevgilim Bu kitabı okuyana kadar serçelerin tek bir göz yaşı olduğunu bilmiyordum ve 1. Favori kitabım Ah be Gazel kendi kitabında ikinci erkek olmakmı ben Talyaya psikolojik şiddet uygulayan telefon numarasının sahibini hazar olarak düşünüyorum ama hayırlısı ve Hazarın baş rol olacağı kitabı alıpta okumam çok saçma olur talyaya yaptıklarından sonra gidip mutlu ilişkisini okumak istemem ve Gazelle daha fazla sahne okumak isterdim Hazarın bile daha çok ismi geçiyordu kitapta "SENİN KALBİN VARSA BİLE ORASI GENEL EV HAZAR" aşamıyorum o sahneyi çok güzeldi ve ayrıcaa şuandaa talyanın hamile olduğını bilmek beni çok mutlu ediyor Allahım şükürler olsun
Serçeler AğladığındaBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 2025246 okunma
Şaşırtmadı
Puan vermedi·560 syf.··
2026 3. kitabı
Spoiler içerir. Sonu o kadar belirsiz bitti ki bir an ben ne okudum havasına girdim ayrıca Talya'nın dedesinin aslında babası çıkması Ukte ve Tayga'nın da kuzeni değil halası olması tam olarak neydi öyle? Kitabın başı ile sonu o kadar farklıydı ki ilk başta güzel giderken son bölümlere doğru kitap bambaşka bir şeye dönüştü. Normalde beyza aksoyun kitaplarını severdim ama ilk defa bu kitabını hiç sevemedim. Talya karakterine gerçekten kanım ısındı ama fazlasıyla belirsiz bitti ve devamı gelecek mi bilmiyorum bile. Eğer devamı gelecekse sorun değil ama bu tek bir kitapsa ve devamı gelmeyecekse gerçekten sonunun belirsiz olması o kadar kötü ki... Ayrıca bahsetmek istediğim bir diğer konu ise yazarın karaktere aşırı garip isim koyması Talya ismine bir şey demiyorum ama Tayga ismini ilk defa bu kitapta gördüm. Özellikle erkek karakterin isminin GAZEL olması zaten apayrı bir konu. Ha neyi unuttum söylemeden geçemeyeceğim bir karakterin isminin Lodos olması da bana çok garip geldi. Yazarın ayvd kitabında yan karakterlerinden ismi Zamir olan birisi vardı gerçi yani aslında Gazel'i görmenin beni pek şaşırtmaması gerekiyordu şahsen.
Serçeler AğladığındaBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 2025246 okunma
Serçeler ağladığında ölürler sevgilim...
10/10
·560 syf.··
Beğendi
·
2026 7. kitabı
Spoiler içeriyor. Bu hayatta bir kitabı bu kadar çok sevebileceğim düşünmezdim. O kadar güzel ki... Okurken her defasında sanki orada Talya değil de ben varmışım gibi hissettim. Tam tüm duvarlarını indirmek için hazırlanmak tekrar küçük bir kız çocuğu gibi duvarlarına tutunuyor. Hazar ile olan ilişkisi, aslında olmayan, beni çok kötü etkiledi. Hazar'ın onu asla tam olarak görmemesi, onda hep saydam olarak gözükmesi çok tanıdık. Hiç kimseye karşı güven beslememesi bile o kadar tanıdık ki. Kitabın başında edebiyat projesi için Gazel'le eşleşmelerinden beridir Gazel'e abayı yaktım. Kendisi bundan sonra Beyza Aksoy erkek karakterlerinden en sevdiklerimden (Lodos gelene kadar. Onu okumak için sabırsızlanıyorum. Bir de NASIL UKTEYLE LODOS OLMAYACAK???) Her zaman o kadar iyiydi ki Talya'ya karşı. Sanki Talya'nın ne istediğini hep biliyordu. Hazar'ın Vital Bulgularda ana karakter olması saçmalık.(abarttım) Büyük ihtimalle orada beyzanın yazdığı en büyük kalpkıran olacak. Aslında Pamir bence kalpkıran değil amaa... neyse. Kitapta şok üstüne şok geçirdim. Sonlarda dedesi olarak bildiği kişinin aslında öz babası olarak çıkması, yedirmedim bile. Öyle bir anda geldi ve bitti ki her şey yaşayamadım acısını. Gazel ile daha iyi bir sonu hak ediyorlardı bu kitapta. Gazel daha fazlasını hak ediyordu. Beyzanın yazdığı en iyi karakter olmasına rağmen hak etmedi bu kadar değersiz olmayı kendi kitabında.Meri ve Esme de beni şoka uğrattı. Aslında bir yerde saçma buluyorum bu sonu ama neyse... Yine de çok sevdiğim bir kitap. En sevdiğim.
1000Kitap
Serçeler AğladığındaBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 2025246 okunma
Puan vermedi·208 syf.··
2026 2. kitabı
memleketini, öncesinden anlatmaya başlayan bir hikâyeyi okumak ayrı lezzet veriyor insana. yunuslar, serçeler ve osman'larla örülü satırlarda yelkenleri açıp dolaşırken her şey büyülü bir rüyaya dönüşüyor ama içlerine çiğ süt emmiş Allahsızlar girdiğinde hikâye sol yanından kanamaya başlıyor. bir şeyler daha da buruklaşıyor.
Deli İbram DivanıAhmet Büke · Can Yayınları · 20212,855 okunma