Sercan

İlber Ortaylı hayatını kaybetti, Allah rahmet eylesin. Fildişi kulesinde kalmayı tercih etmeyip hayatının sonuna kadar Türkiye'nin düşünsel mirasına katkı yaptı, adı unutulmayacak. Bize düşen görev de kitaplarını okuyup onun adını yaşatmaktır. 🙏🏻
1000k
Sercan
çok üzgünüm, büyük bir değerdi. başımız sağ olsun
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok konuşuyorum kendimle bugünlerde. Ne yapayım? Başkalarının sohbetinden hoşlanmaz oldum.
Sayfa 290 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Sercan
belki de en iyi dinleyen yine insanın kendisi
Kelebeklerin ve arıların arzuladığı bir çiçek olmak varken, sinekleri cezbeden bir bok parçasıydım.
Sayfa 118 - Metis Yayınları 2. Baskı, Ağustos 1995·Kitabı okudu
Edebiyat
Sercan
😂 çok iyiymiş