Doğduğunuz anda yaşam öykünüz oluşmaya başlar.
Oluşan bu öyküde siz 'kendiniz olarak' var mısınız? Bunun
farkında olmanız çok önemlidir. Öykünüzü kendi seçimlerinizle
mi, yoksa başkalarının size biçtiği rollere göre mi oluşturuyorsunuz?
“Eskiden otobüste tek başına geçirilen birkaç dakika, işe yürüyerek gitmek veya bir randevuyu beklemek gibi insanın yalnız kalıp düşünebileceği sessiz zamanlar artık katlanılmak geliyordu. Farkında olmadan insanların elleri sürekli telefonlarına, kulaklıklarına, oyunlara gidiyor; teknolojinin bağımlılık yapan çekimine karşı koyamıyorlardı. Geçmişin mucizeleri, yepyeni olana duyulan açlıkla silinip gidiyordu.”