Seren Eroğlu

Seren Eroğlu
@sereneroglu
Üzgünüm evet, onu kaybettim. Ama aynı zamanda özgürüm de. Çünkü bir daha onu hiç kaybetmeyeceğim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutlu olabilmenin tek şartı “unutmayı” başarabilmekti.
Sayfa 159·Kitabı okudu
“ İnsanın iradesini elinden alır da ondan.Seni yönetmeye başlar,mantık kaybolur,doğru dürüst düşünemezsin bile.Birine aşık olmak ,gözü bağlı olarak, bir uçurumun kıyısında yürümek demektir.Başına neler geleceğini hiçbir zaman bilemezsin. Sonu ölüm de olabilir, cinayet de, intihar da. “
Sayfa 90·Kitabı okudu
Görünüşe ve konuma bakıp insanların zekasına ne çabuk karar veriyoruz !
Olduğum yerde olmak istemiyorum, ama olduğum yerden de çıkıp gidemiyorum.