“Bazı cümleler çok güzel.”
Sevdiğim bir şiir. Sanki bilmediğim bir zamana ait masal gibi. Bol yıldızlı bir göğü seyrediyormuşum gibi...
youtube.com/watch?v=ZNLA4ED...
Hiç ıslanmadığımız bir yağmurda, hiç büyümediğimiz bir çocuklukta, hiç yürüyemediğimiz bir yolda, hiç gerçekleştiremediğimiz bir hayalde ne zaman karşılaşsak büyük bir kıyamet yolumuzu ikiye ayırıyor.
Nurdal Durmuş ,
“Oysa ben neler düşünüyorum. Diyorum ki gururumun bu kadar incinmesine dayanamamalıydım. İşte başıma gelen. Daha başlangıçta takılıp kalmışım bile. Böyle olacağına,insan,arkasının gelmiyeceğini bile bile , birkaç zavallı lirasını ihtiyacı olanlarla bölüşebileceğini düşünüp böbürlensin daha iyi.
Niye yazıyorum bunları
İçimiz bir dolap değil ki açıp bakalım. Açıp gösterelim. Yine de anlatıyoruz ama. ” Cahit ZarifoğluYaşamak