“Bazı cümleler çok güzel.”
Sevdiğim bir şiir. Sanki bilmediğim bir zamana ait masal gibi. Bol yıldızlı bir göğü seyrediyormuşum gibi...
youtube.com/watch?v=ZNLA4ED...
"Olmadı bir çay demler, biraz kitap okuruz.
İçimizdeki sessizlikler dinene kadar konuşmayız kimseyle.
Eski bir türkü çalsın radyoda ve gökyüzünde birkaç bulut gezinsin
Taşınalım buralardan.
Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına."
"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin."