“Bazı cümleler çok güzel.”
Sevdiğim bir şiir. Sanki bilmediğim bir zamana ait masal gibi. Bol yıldızlı bir göğü seyrediyormuşum gibi...
youtube.com/watch?v=ZNLA4ED...
"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde,fakat herşeyden habersiz yaşayıp gidecektim.
Sen bana, dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum olduğunu öğrettin."
Ona hakikatten dargın değildim; asla kızmıyordum.Sadece müteessirdim.
"Bunun böyle olmaması lazımdı" diyordum.
Demek ki beni bir türlü sevemiyordu.Hakkı vardı.