“Bazı cümleler çok güzel.”
Sevdiğim bir şiir. Sanki bilmediğim bir zamana ait masal gibi. Bol yıldızlı bir göğü seyrediyormuşum gibi...
youtube.com/watch?v=ZNLA4ED...
"O adam bizim şehrimize de koşarak gelse diyorum bazen.
Gelse ve yanımıza otursa.
Bize hayatı anlatsa.
İyilikten söz etse, gökyüzünden gelen kutlu sözleri hatırlatsa sabırla. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şehrin en uzak ucundan bir adam koşarak geldi ve "Ey kavmim!" dedi,
"Bu elçilere uyun! Sizden hiçbir karşılık beklemeyen ve kendilerini doğru yolda olan bu kimselere uyun!"
Kur'an-Yasin 20-21
Bu ülkenin merhametli kadınları, genç ve güzel kızlarını bu duayla sarıp sarmaladılar ;"bahtı güzel olsun."
Bu ülkenin merhametli kadınları, genç ve güzel kızları hüzne en yakın insanlardır. Bu topraklarda güzel kadınların yaşamalarında muhtemel çok acı var.
"Niye yazıyorum ki bunları.
İçimiz bir dolap değil ki açıp bakalım.
Açıp gösterelim.
Yine de anlatıyoruz ama.
Bizi farkedince eşyaların arasına gizlenmeye çalışan bir böceğe benziyor anlattıklarım.
Gelecektim.
Ama daha bir kötü hatıram olsun istemedim." Cahit Zarifoğlu
"Nerden çıktın karşıma böyle Sitâre
Efsaneler dökülüyor gülüşlerinde
Kirpiklerin yüreğime batıyor.
Telaşlı bir kalabalığın ortasında ayaküstü konuşuyoruz,
Nedimin nigehban nergisleri gibi
Üstümüzde bütün nazarlar.
Çok utanıyorum Sitâre. " Dilaver CebeciSitare